Klantenservice

*Bekijk a.u.b. eerst de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Whatsapp of E-mail contact:



Whatsapp +31 85 047 0383

Mail  [email protected]

   

 *Klik op de link om direct een gesprek te starten


Of via onderstaand formulier.

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Whatsapp
    +31 85 047 0383
  • Adres
    • Postbus 442
    • 2130AK Hoofddorp
  • Bedrijf
    • kvk: 80533485
    • btw: NL861705087B.01
  • Bankrekening
    NL81INGB0006596017
Veelgestelde vragen
1 Retourneren

Retourneren binnen 30 dagen

Je bestelling retourneren?

  • U heeft het recht om uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst te annuleren. Een reden opgeven is niet verplicht, maar wordt wel gewardeerd.
  • Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
  • De terugbetalingstermijn is áltijd zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 14 dagen nadat
    u de herroepingsmededeling heeft ontvangen, mits het product is ontvangen of bewijs van retourzenden is aangeleverd.
  • De terugbetaling gaat via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de aankoop heeft gedaan
  • Voor het retoursturen mag u dit modelformulier voor herroeping gebruiken, maar u mag ook een eigen brief met klachtomschrijving bijvoegen.

Wat zijn de retourvoorwaarden? (*)

Wanneer het product niet voldoet aan de verwachtingen is er de mogelijkheid om binnen 30 dagen de artikelen op eigen kosten te retourneren. Hiervoor zijn een aantal retourvoorwaarden: 

  • Het product is in originele staat en onbeschadigd. 
  • Het product is voorzien van originele labels en etiketten.
  • (Indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking terug te sturen. 
  • Mocht je een artikel hebben gebruikt en wil je deze toch terug retourneren? Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • De inhoud van de verpakking is voorzien van een briefje met het ordernummer of uw naam en adres gegevens.

Kosten retourzending:

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Wij raden u aan om het pakket met PostNL te versturen.

2 Bestellen

Bestellen gaat gemakkelijk in een paar stappen:

  1. Selecteer het product.
  2. Klik vervolgens op de oranje bestelknop 'in winkelwagen'. u kunt verder winkelen of naar uw winkelwagen gaan om uw bestelling af te ronden. 
  3. Controleer de inhoud van uw winkelwagen (rechts boven in beeld).
  4. Vul al uw gegevens in, zoals naam en adres.
  5. Kies of u uw pakket thuis wil laten bezorgen of liever wil ophalen bij een PostNL- afhaalpunt.
  6. Kies de gewenste afleverdatum en het tijdsvak. U rond uw bestelling af door te betalen. Dit kan op verschillende manieren zoals iDeal (NL), CreditCard (NL&BE), Klarna (NL), PayPal (NL&BE), Bancontact (BE) een vctparts cadeaukaart etc.
  7. Controleer nogmaals al uw gegevens en rond uw bestelling af. 

Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet meer wijzigen. Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit kunnen wij je bestelling wel annuleren zodat je evenuteel een nieuwe bestelling kunt plaatsen, neem hiervoor contact met ons op. Als annuleren niet meer mogelijk is omdat je bestelling al in het verzendproces zit kun je het altijd aan ons terug sturen.

Wij werken met verschillende voorraadstatussen. Bij het desbetreffende product wordt er altijd aangegeven wat de status van de voorraad is. Let hier goed op bij het bestellen. 

Op voorraad

Het product is op voorraad in ons magazijn. Bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan ontvangt u binnen 2 dagen uw bestelling

Niet op voorraad

Het product staat in bestelling bij onze leverancier. Wij kunnen niet met zekerheid zeggen hoelang de levering van dit product duurt. Mocht dit een probleem voor u zijn, dan kunnen wij een alternatief product aanbieden. Uiteraard overleggen wij dit altijd eerst met u.

Uw bestelling wordt afgeleverd op het door u aangegeven adres tijdens het bestellen, of bij een PostNL-afhaalpunt.

Bent u niet aanwezig op het moment van bezorgen? Dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Mocht het afleveren bij de buren ook niet lukken? Dan wordt het pakket de eerstvolgende dag afgeleverd bij het dichtsbijzijnde PostNL punt.

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bij VCTparts.nl onder zakelijke voorwaarden te bestellen. Wij nemen graag uw wensen met u door en doen u dan een passend voorstel. Neem contact met ons op voor meer informatie over zakelijk bestellen.

  • Advies op maat
  • Offerte aanvraag
  • Achteraf betalen
  • BTW verleggen met kvk-nummer
  • Gereduceerde tarieven voor grotere aantallen
  • Gratis bezorging vanaf €50,-

Bestellen vanuit België

Bestelt u namens een bedrijf of instelling uit België? Dan kunt u bij VCTparts.nl onder intracommunautaire voorwaarden bestellen. We berekenen dan geen BTW over uw bestelling. U kan een zakelijk account aanmaken en een BTW nummer invullen. Hierna kunt u bij het plaatsen van uw bestelling aangeven om ICL te leveren. Eenmaal aangemaakte facturen kunnen niet worden aangepast.

VCTparts V.O.F.
[email protected]
+31 85 047 0383

3 Veilig winkelen


Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons
opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht
een inhoudelijke reactie.


Niet opgelost?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

VCTparts hanteert een garantietermijn die gebaseerd is op het type product. Het kan zijn dat enkele modellen of merken een langere garantietermijn hanteren. Hoe de producten gebruikt worden bepaalt in grote mate hoe lang het blijft functioneren. Daarom valt ook niet alle schade onder de garantie, hieronder vertellen we daar nog wat meer over. 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af
aan de wettelijke garantie.

Wat valt er niet onder garantie?

  • Waterschade / valschade
  • Zichtbare (zware) slijtage
  • Ondeugdelijk gebruik
  • Losse accu's door slijtage
  • Gebruiksslijtage

Verzendkosten & Garanties

De verzendkosten naar de webwinkel binnen de garantietermijn vallen in de meeste gevallen onder verantwoordelijkheid van de webshop. Bij aanmelding van een garantiezending binnen de garantieperiode krijg je van ons een label toegestuurd, wij kunnen een reeds betaald label bij een postkantoor niet vergoeden. Let wel dat als het product niet onder de garantievoorwaarden valt (schade, gebruiksslijtage etc.) dat de verzendkosten heen en terug door de klant betaald moet worden voordat de producten retour gestuurd worden. De kosten bedragen €6,95 per zending.

Gebruik maken van onze garantieregeling?

Neem bij een defect onderdeel contact met ons op, om uw situatie voor te leggen. Zo kunnen wij kijken hoe we u het beste kunnen helpen.

Ook kunt u de producten aan ons retour sturen met een bijgeleverde omschrijving en indien mogelijk de oorspronkelijke factuur. Indien de retour gestuurde producten niet onder de garantie vallen kan het zijn dat er kosten in rekening gebracht worden om deze weer terug te sturen. Om dit te voorkomen raden wij u aan eerst contact met ons op te nemen.

Retouradres:

VCTparts
Postbus 442

2130 AK Hoofddorp
Nederland

 

4 Bezorging

Bij VCTparts worden alle bestellingen boven de €50,- gratis verstuurd.

Besteld u minder dan het voorgeschreven bedrag dan betaald u verzendkosten.

Land Verzendkosten
Nederland

Gratis vanaf €49,95,-

Briefpost €2,49                 (max. 100 gram) 
Brievenbusdoosje €3,95  (max. 2000 gram) 
Pakket €6,95

België

Gratis vanaf €49,95,-

Briefpost €2,95                 (max. 100 gram) 
Brievenbusdoosje €8,95
Pakket €8,95

Duitsland

Kostenlos von €49,95,-

Briefpost €9,49
Briefkasten €9,49
Paket €9,49

Andere EU landen Neem contact met ons op voor de verzendkosten
Other EU Countries Please contact us about the shippingcosts

 

Bent u op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL of DHL het pakket afleveren bij uw buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals bij u aangeboden.

De levertijd en het bezorgmoment van de bestelling kunt u terug vinden in de orderbevestiging. Wij doen ons uiterste best om op het afgesproken bezorgmoment uw bestelling te bezorgen, helaas kunnen wij dit niet altijd garanderen. 

Voorradige artikelen 

Werkdagen: vóór 15.00uur besteld, is binnen 1-2 werkdagen in huis. PostNL levert ook op zaterdag.
Weekend: vóór 15.00 uur besteld, is maandag-dinsdag in huis. 

Let op: Bepaalde artikelen en Backorders (naleveringen/vooruitbestellingen) hebben een langere levertijd. Dit is expliciet aangegeven en deze hebben dus geen betrekking op de standaard levertijden.

Langere levertijd

Wij hebben een beperkt assortiment wat in bestelling staat bij onze leveranciers. Dit kan betekenen dat er een langere levertijd op jouw bestelde artikel zit. Langere levertijden wordt duidelijk aangegeven bij producten.

Besteld u meerdere producten en zitten hier producten tussen met een levertijd, dan wachten wij met verzenden tot de bestelling compleet is om zo het milieu zo min mogelijk te belasten met extra (deel)zendingen.

Wanneer uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u van ons een verzendbevestiging per e-mail met daarin uw Track & Trace code. Hiermee kunt u de status van uw pakket volgen en zien wanneer PostNL het pakket komt aanbieden. 

Uw bestelling zal de eerstvolgende werkdag (incl. zaterdag) worden afgeleverd. Bent u op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afleveren bij uw buren. Mocht afleveren bij de buren niet lukken, dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. U ontvangt dan altijd een kaartje in de brievenbus.


Track bestelling

U kunt uw bestelling ook laten bezorgen bij een Postnl afhaalpunt. Kies dan voor de optie 'Postnl afhaalpunt' in de winkelwagen. Het pakket kunt u nadat de track and trace dit aangeeft afhalen bij het door u geselecteerde afhaalpunt. 

U hebt 7 dagen de tijd om uw pakket af te halen bij het Postnl afhaalpunt. Daarna zal het pakket door Postnl aan ons worden teruggestuurd.

Kan ik bezorgdatum + tijdstip kiezen?

Het is mogelijk om zelf een bezorgdatum en tijdstip te selecteren. Dit kunt u doen tijdens het afronden van uw bestelling in de winkelwagen tijdens de 2e stap 'Verzending'. Kies de gewenste bezorgdatum en het tijdsvak en klik vervolgens op 'Naar betalen' om uw bestelling af te ronden. 

 

Het verpakken van je bestelling doen wij zo goed maar minimaal mogelijk om onze invloed op het milieu te verkleinen. Dit doen wij op de volgende manieren.

  • Thermische Labelprinters van Zebra voor een volledige eliminatie van inktgebruik
  • Gebruik van papieren labels (en -plakvellen), -dozen en -enveloppen
  • Alle documentatie van VCTparts is digitaal in de cloud opgeslagen. Wij hebben geen facturen, emails en dergelijke op papier
  • 'Slimme' pakketten met plakranden om plastic tape gebruik te minimaliseren of zelfs compleet te elimineren.
  • Hergebruik / Recyclen van opvulmateriaal en ander verpakkingsmateriaal

Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »