Klachten


Ik heb een klacht. Hoe kan ik dit indienen?
Heb je een klacht? Dan lossen we deze graag voor je op. Neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.


Niet opgelost?
Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen bij Vctparts.nl Stuur je klacht per brief of email onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

VCTparts.nl
Afdeling klachten
Postbus 442
2130 AK Hoofddorp

of stuur een e-mail naar: klantenservice@vctparts.nl

Zodra wij je brief of email hebben ontvangen, sturen wij je een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie ontvang je binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht.


Terug naar Klantenservice

 

 

VCTparts.nl maakt gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren en om de website naar behoren te laten werken. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in ons privacy- en cookiebeleid.