Veelgestelde vragen (FAQ)


Waarom staat mijn pakket op "afgeleverd" maar is hij niet bezorgd?
Helaas komt het bij Postnl of DHL soms voor dat de status van uw bestelling op "afgeleverd" staat, maar u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Graag zouden wij u in dit geval willen vragen om pas na 3 werkdagen contact met ons op te nemen. Meestal wordt uw bestelling binnen deze tijd nog geleverd.

Waarom is mijn bestelling niet binnen 2 werkdagen bezorgd?
Wij streven er naar om elke bestelling binnen één dag te verzenden, het kan helaas voorkomen door drukte dat enkele producten een dag later verstuurd worden. Ook kan er door drukte bij Postnl of DHL een vertraging optreden. Wij raden u aan om de informatie van de track and trace code goed in de gaten te houden.

Waarom heb ik geen track and trace code ontvangen?
Het grootste deel van onze zendingen wordt verstuurd met een track and trace code. Overige zendingen worden verstuurd met een brievenbuslabel. Dit betekent dat ze verstuurd kunnen worden samen met de post. Bij deze zendingen zit helaas geen track and trace. Dit heeft verder geen invloed op de levertijd.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt afgeleverd op het door u aangegeven adres. Dit kan uw eigen thuisadres zijn of een PostNL/DHL-afhaalpunt.

Bent u niet aanwezig op het moment van de bezorging? Dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Mocht het afleveren bij de buren ook niet lukken? Dan wordt het pakket de eerstvolgende dag afgeleverd bij het dichtsbijzijnde PostNL/DHL punt.

Waarom heb ik nog geen restitutie mogen ontvangen voor mijn retournering?
Geretourneerde producten worden bij ons zo spoedig mogelijk gecontroleerd en afgehandeld. De terugbetaling zal vanaf dat moment binnen 1 á 2 dagen op uw rekening staan. Wanneer dit niet het geval is, kan dat de volgende oorzaken hebben.

  1. De bestelling is dermate beschadigd of incompleet dat wij deze niet kunnen accepteren (wij zullen hierbij contact met u opnemen).
  2. De zending is zoekgeraakt bij transport of naar het verkeerde adres verzonden.
  3. De zending is nog niet ontvangen, of de betaling nog niet verwerkt (wij verzoeken u in ieder geval 1 week te wachten na het versturen).
  4. Uw gegevens zijn voor ons helaas niet meer zichtbaar (laat uw bestelnummer en gegevens achter in of op het pakket).

VCTparts.nl maakt gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren en om de website naar behoren te laten werken. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in ons privacy- en cookiebeleid.